NYSTART!

Den 22 maj åker jag till Kreta med min älskling och jag har panik.

Det är ca 3 ½ vecka kvar och jag står still i vikt.

Men detta får mig att tänka på vad som fick igång mig till att starta denna blogg och viktnedgång för första gången.
Jag hade tre veckor på min innan jag skulle utomlands med mina föräldrar, och då hann jag gå ner sex kilo.

SÅ DET ÄR BARA ATT GÖRA JOBBET!!!

DAG ETT IDAG!!!!!!!

Nyttig mat, promenader och springturer står på schemat!
Inga fler ursäkter. Nu eller aldrig.

Smal eller tjock.

Puss


Snart sitter vi på en strand på Kreta, och då ska jag vara snygg!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det verkar som att vi har samma viktminskningstjafs för oss. Ibland är det stenhårt och går hur bra som helst, och då när det väl blir lite dåligt ett tag så pajar alltihopa. Nåväl, eftersom att du är redo att börja om igen så antar jag att jag också är det :P Får väl börja med en kvällspromenad hem :)

2010-04-28 @ 21:25:48
URL: http://emmmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0