Dag 3

Hemsk natt! Har blivit genomförkyld :(
Hosta, halsont och snorig + denna dumma huvudvärk!!

Så typiskt att jag ska jobba 10 timmar JUST IDAG också.

Hihi men va fan, skitsamma! Jag klarar detta eftersom jag har världens bästa arbetskamrater =) Dessutom så är KICKS en underbar affär som aldrig låter en gå uttråkad.. finns alltid något att plocka med eller sminka sig med  ;-)

Nu måste jag byta om och ta bussen!

Dagens frukost blev 2 ägg och en smoothie.
På jobbet väntar en stor kopp kaffe och till lunch blir det potatis och purjolöksoppa!

Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Det är nog lättare att köra på om man bara gör det en kort tid. Då ser man liksom slutet och när man väl närmar sig det så kan man börja tänka på nästa steg.



Sv: synd att du försov dig. Men kanske lika bra då du är sjuk idag. Behövde kanske vilan bättre =D



Krya på dig snabbt nu!

2010-04-29 @ 09:15:49
URL: http://halsofreaket.blogg.se/
Postat av: d

hej. är det dina naturliga lockar? du e extremt vacker

2011-12-08 @ 22:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0