Godmorgon!

Nu ska jag snart åka iväg till min sista dag på jobbet. Café Färgagården. Stället som bakar allt själv. Stället som jag har jävligt svårt att hålla mig nyttig på. Dessutom så är det här sista dagen vi har öppet för säsongen så personalen ska äta kinamat tillsammans innan vi går hem. Och där står jag som ett frågetecken och vet inte riktigt hur jag ska göra? Hmmm.. Antingen går den här dagen sjukt bra eller åt helvete.

Vi får se. Om den går åt helvete så får jag träna hela dagen på söndag!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det kommer gå galant för dig idag ska du se!!!

Många Kramar!!

2009-09-19 @ 14:08:07
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Faster

OK,, jag tycker nog att DU ska välja gemenskap med dina arbetskamrater..

MAN måste unna sig också... och inte avstå det roliga.

Puss

Faster

2009-09-19 @ 14:35:49
Postat av: naughtyn

Oj, oj... träna en hel dag låter tufft. Jag håller tummarna för att dagen gick bra så du slipper en svettig söndag! ;-D



pepp-kramar

2009-09-20 @ 01:33:45
URL: http://naughtyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0