DAGENS PLANERING:

Springa -SPRINGA 2,5 km i skogen innan jag GÅR till gymmet och kör Bodypump 60 min och sen lägger mig i solariet innan jag GÅR hem och dricker min kvällsmat -smoothie! Jag satsar på att ställa mig på vågen på TISDAG och få ett minus.

Eftersom det var sista dagen på Café-jobbet igår så innebär det att jag kan sluta oroa mig för att gå omkring bland massa bakelser hela dagarna.

Mitt STORA MÅL JUST NU är att gå ner så mycket jag bara kan innan den 23 Oktober!!! Då ska jag på utbildning i stockholm med ett jobb. Så då vill jag vara så fresh jag bara kan!

Puss&Kram
nu ska jag svettas!


UPDATE:
Blev att springa/gå jääävligt snabbt 5 km istället för springa 2,5. -Jag är nöjd.


Kommentarer
Postat av: vanessa

Kul att du är igång igen!:D HEJA!

2009-09-20 @ 14:47:46
URL: http://vanessamotbeach2010.blogspot.com
Postat av: Emma

Bra jobbat!

2009-09-21 @ 08:45:46
URL: http://akeroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0