MÅNDAG!

JAG ÄR VAKEN (klockan är nu 09.24)

Egentligen har jag varit vaken sen klockan halv åtta för jag var hos tandläkaren klockan åtta. Jag somnade dock runt fem-halv sex så jag har inte sovit mer än drygt 2 timmar. Men ändå sitter jag här pigg och jävligt peppad inför dagen.

Jag hade planerat min mat idag, men imorse när jag vakna så tänkte jag inte :-S Skittrött och yr gick jag och fixade två stora mackor och ett glas mjölk. Glömde helt och hållet bort att jag INTE skulle käka mackor till frukost. Men ja, nu är det redan gjort. Så det är bara att göra det bästa utav situationen.

Vid 11 ska jag vara på arbetsförmedlingen o ha möte med min handledare. Och jag hoppas verkligen att mötet inte tar lång tid, för jag viiiilll så gäääärna hinna med passet som är 11.45!!! Power/Abs. Sen hade jag tänkt att lägga mig i solariumet.

Ikväll ska vi hämta min vän på arlanda så jag lär inte hinna med boxningen. Och om jag ska vara ärlig så kan jag nog inte köra box på ett tag. För ca 3 veckor sen blev jag riktigt förbannad på fyllan och stod o boxade allt jag kunde mot en ståldörr, så min hand blev blå och fin. Den gör fortfarande ont så jag borde nog skippa boxningen nån vecka till. (Och nej, jag brukar ALDRIG slåss eller bli sådär annars.. ni kan vara lugna, haha!)


Peace.


Kommentarer
Postat av: Anna Drott

Hej!



Vilket träningsschema du planerat för den här veckan! Var med på satsningen till 1:a advent vettja! Kolla in min blogg!



Kram

2009-10-19 @ 11:02:37
URL: http://viktdrottningen.blogspot.com
Postat av: johanna

Härligt Sara!



Då hoppas jag du kommer somna lite lättare ikväll nu då. Fy för att inte kunna somna, det är bland det jobbigaste som finns. Och att det aldrig hjälper att tänka att man MÅSTE somna snart, det är ännu värre. Vad trevligt med en roadtrip sen, drick mycket kaffe för mig också! (om ni tar med er kaffe dvs, bland det bästa som finns - bila med kaffe!)

2009-10-19 @ 11:28:16
URL: http://jsovervikt.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kikar in för att se hur det går för dig.

Många Kramar!!

2009-10-20 @ 21:06:00
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Elena

Vilken härlig blogg!

2009-10-20 @ 22:59:01
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: carolina

kollar in här ibland för att kolla hur du har det och även för lite inspiration! Va duktig du är som tränar så mycket, schemalägger varje vecka sådär! Jag gjorde oxå det förr men klarade aldrig av att hålla hela veckan ut så jag blev bara besviken på mig själv... Men det är kul att se hur duktig du är!! Cred till dig! Kämpa på! Kram /Carolina

2009-10-22 @ 13:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0