Lär känna mig själv..

Jag vet att måndag-onsdag går det klockrent. Även fast kvällarna är tuffa så håller jag mig ändå på en bra nivå.. Sen framåt torsdagkvällen så ballar jag ur lite med maten och på fredagen frestas jag till fest och alkohol som sen slutar med en onyttig helg.

Nu sitter jag i den båten IGEN.

Och jag kommer göra det nästa helg också, för då ska jag upp till stockholm på utbildning med ett jobb och efter det så kommer vi bli bjudna på mat & fest. Det kan jag inte tacka nej till liksom. Och det ser jag faktiskt fram emot.

Men jag kommer lägga upp min vecka nu med mycket träning och hälsosam mat. Köra hårt o ha kul i Stockholm och sen efter det ska jag ta det lugnt ett tag, med festandet.

För jag har inte riktigt råd med det. Allt jag gör är betalat av mina föräldrar just nu.. det handlar om rätt stora summor ändå och det känns jäkligt dumt. Eftersom jag själv känner att jag inte vill supa bort all träning jag ägnat mig åt i veckorna.

Det känns sjukt skönt att vara tillbaka i mitt tränings-tänkande även om maten är svår att motstå. Men ja, som sagt.. En hälsosam vecka väntar med fest som avslut. Det låter bra. Och efter det är det ny planering som gäller! :-)

Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0