Flyttar!

Då var en jobb-helg över.. Har jobbat på nattklubb som värdinna i STRÄNGNÄS. En liten håla i Sverige som jag antagligen inte kommer besöka fler gånger om jag själv får bestämma :-P

Veckan som kommer nu är den sista veckan hemma på väldigt länge tror jag. Jag packar väskan och ger mig ut på lite äventyr. Första stoppet sker i Strömstad, där ska jag jobba lite som värdinna i December månad, och dessutom ska jag försöka fixa något annat extrajobb där också. Ifall det inte finns fler jobb där nere så åker jag nog vidare och letar jobb i Nacka.. Och ja, vem vet vart jag hamnar efter det.

Är trött på min vardag, behöver lite äventyr och nya upplevelser i mitt liv. Så nu ger jag mig iväg på min egna lilla tripp. Det ska bli spännande! :-D



SCHEMA FÖR VECKAN:

Måndag
10.00 Crosstrainer
19.30 Box

Tisdag
12.00 SPINNING
14.00 Möte med jobbcoach
(18.35 ABS)

Onsdag
Crosstrainer MORGONPASS
Träffa Emilia, Klara
19.30 fys

Torsdag
17.30 Crosstrainer
18.35 ABS
Träffa Ida

Fredag
Crosstrainer MORGONPASS
Fika med Caroline
Jobba på nattklubb i Nyköping

Lördag
Jobba på nattklubb i Nyköping

Söndag
Packa det sista
Träffa Hannah

Måndag
STRÖMSTAD

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Såg att du skulle jobba på nattklubb i Nyköping i helgen...vilken ska du vara på? Birgers eller Tellus? Jag är från Nyköping men bor sedan 1 år tillbaka i Sthlm. Hoppas att du får en trevlig helg i Nyköping! Det är en liten men mysig stad!



Hej hopp!

2009-11-16 @ 17:51:24
URL: http://www.metrobloggen.se/missbusy
Postat av: therese

underbart hår. söt du är! =)

2009-11-23 @ 18:17:57
URL: http://slutavarafet.blogg.se/
Postat av: amelie

Vilket sammanträffande. Jag bor i Eskilstuna och jobbar ganska mycket i Strängnäs :D

2009-12-28 @ 22:17:23
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0