Torsdag!



Igår köpte jag mig ett par billiga shorts på H&M för 50 spänn. Sköna att ha i sommar på landet eller när man sover. Köpte en oversize tröja också, men den ska jag lämna tillbaka idag. Jag såg ut som ett tält i den, brösten gör att tröjan faller fuuuult som fan, såg ut att väga 10 kg mer i den istället :-P

På lördag åker jag och en vän till Stockholm för att handla en jävla massa kläder till studentveckan. Ska faktiskt bli roligt att köpa massa nytt.. även fast de är lite surt att handla kläder nu när man är mitt i en viktnedgång.

Nu ska jag ner på stan och lämna tillbaka tröjan, sen blir det att ta en latte med en kompis på ett ställe som har sjukt mycket choklad.....ehm, jag skulle aldrig välja att gå just dit idag, eftersom att jag är jättesugen på choklad idag. Men min kompis jobbar där och vi har lovat att komma dit. Så ja, idag utmanar jag mig själv!

Kommentarer
Postat av: ija

sånna där shorts kan inte jag ha med mina lår så lyllo dig, snygging =)

2009-05-07 @ 13:25:12
URL: http://viktig-ija.blogspot.com/
Postat av: Anna Drott

Jag har också köpt sådana! Fanns i aprikos/hallonröda också! Fint som snus. Klarade du från chokladen?



Kram!

2009-05-07 @ 20:34:50
URL: http://viktdrottningen.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0