SJUK!!!!!!!!

Hej!

Gissa vem som är sjuk IGEN?!
Jag har åkt på världens förkylning nu...

och det går skit med maten... jag har så svårt att hålla mig motiverad och äta rätt när jag inte kan träna. Träningen gör mig pepp för att äta hälsosamt helt enkelt.

När jag blir frisk ska jag testa på SOPPDIETEN... eller jag ska iaf laga soppan och se om jag gillar den, om den är helt okej så tänker jag ge det ett försök. Jag ser det som en kul grej, en liten utmaning.. Kommer berätta hur det går för mig under hela den veckan!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Elin

Krya på dej! Spännande o se om soppan funkar...även om jag ä lite skeptisk till att man kan hålla vikten nere efteråt, men ä man inne i viktminskningsperiod så lär man ju inte gå upp allt efter att man börjar äta! lycka till!

2009-05-14 @ 09:00:54
URL: http://nilesvikt.blogg.se/
Postat av: camilla

Nä inte nu igen???!!!

Ta nu och vila ordentligt och ge dig inte på någon motion förrens du är HELT frisk nu denna gången,

Kramar om

2009-05-14 @ 10:47:39
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Lotta

Det är inte roligt att du blir sjuk så mycket... inte kul alls... förstår vad du menar med att det inte riktigt blir bra med maten, men ta det nu lugnt och försöka att återhämta dig ordentligt!

Lotta

2009-05-14 @ 19:46:29
URL: http://viktinfo.blogg.se/
Postat av: Nicole

Jad provade soppan...blä.



Men körde en egen soppdiet inför nyår. Jag år bara soppor (typ vilka ja ville, sen behöver man inte välja de absolut fetaste) under en viss period för variera mig och så..och jag gick ner. Så gör olika soppor så du inte blir helt spyfärdig och galen av hunger

2009-05-15 @ 06:49:54
Postat av: Malin P

Inte igen, hoppas du kryar på dig fort. Lycka till med soppdieten, när jag vill köra något med snabba och bra resultat så blir det alltid Cambridge - kostar lite men oj vad bra det är!

2009-05-15 @ 08:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0