Onsdag känns som måndag!

Godmorgon!
Var ute och gick en powerwalk imorse (5km).
Sen somnade jag när jag kom hem igen, haha.. så jag vaknade vid tio och gjorde mig en smoothie.

Har varit SÅÅÅHÄR nära att ta en macka, till och med hållt i brödet två gånger och sen lagt undan det igen. Inte för att jag inte får äta mackor, men jag vet att om jag tar EN så kommer jag vilja ha fler. Så därför kan jag lika gärna skippa den och åka till jobbet och dricka kaffe och äta frukt istället.

Matlådan idag består av thaibiffar med wokade nudlar.
Funderar på att åka förbi affären o se om man kan hitta några fina jordgubbar som jag kan ha med mig, eller kanske en melon! Jag jobbar i en butik som heter Time,, det är ungefär som Pressbyrån förutom att vi hyr ut filmer också. När jag jobbar där är jag van vid att gå o små äta från lösviktsgodiset. Och eftersom det blivit som en liten vana så måste jag verkligen TÄNKA hela tiden att jag inte får äta. För jag skulle inte förvåna mig själv om jag bara gick och tog en godis och när jag sedan tuggar i mig den kommer jag på att jag inte får äta godis. Hehe..

Well nu kör jag hårt en vecka iaf.
KRAM



Kommentarer
Postat av: Pulver

Tufft av dig att till och med hålla i brödet men lägga ifrån dig det! Testa att baka Oopsies om du ar brödabstinens, finns recept på min blogg bland annat.

2009-05-27 @ 15:21:25
URL: http://viktminskning.blogsome.com
Postat av: Johanna 18 år

Hej! Vad jobbigt att se att du mår så dåligt av din vikt. Kan inte heller påstå att jag är jättenöjd. Och tror det är många tjejer som håller på att kämpa hela tiden.

Jag tycker i alla fall att du är modig som vågar lägga upp så mycket bilder på sig själv utan kläder trots att du inte är "nöjd".

Och du är verkligen jättesöt! Ta hand om dig nu

2009-05-27 @ 15:54:41
URL: http://johannamk.blogg.se/
Postat av: Elin

DU Ä SNYGG!

2009-05-27 @ 21:39:11
Postat av: Jessica 23

Hej! Hittade din blogg av en slump igår och idag har jag läst ALLA dina blogginlägg i ett stycke! Så himla inspirerande,bra och ödmjukt skrivet.Jag har en liten teori nu när jag har läst hela bloggen; Att du gick ner i vikt och mådde bra när du åt points och tränade. Men sedan när du började med att utesluta kolhydrater och prova andra "konstiga" dieter, så har det gått sämre och faller lättare tillbaka i "hetsätningar" och tappar motivation. Vet inte om det stämmer? Men tåls att tänka på kanske?=)Jag tycker du är superduktig iaf & du ger mig motivation. Och du har världshistoriens finaste hår!=)Lycka till i fortsättningen!

Mvh Jessica

2009-05-28 @ 02:24:20
URL: http://jeeessssica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0