Måste sluta vara dum!

Idag känner jag att jag är sugen på allt och inget.
Jag somnade nyss i soffan och vaknade av att jag hörde ordet choklad på tvn!!!! Haha, efter det var de kört!! :-P Sprang till skafferiet direkt och försökte hitta något jag kunde göra istället för att gå och köpa choklad. Men det fick bli två mackor... och ja, jag vet inte om jag åt dom bara för att jag egentligen inte får käka kolhydrater!? Typ som om jag försöker vara lite olydig. Hähä, men men.. jag ska se till att åka iväg och göra något, så jag slutar småäta.

Dagens mat hittills:
Smoothie
Kycklingfilé + sallad
2 st mackor


...och jag har lite ångest över det. Larvigt av mig, jag vet!
Kände mig till och med tvingad att "erkänna" det här i bloggen.

Nu får jag skärpa mig. Under den här veckan ska jag försöka styra upp min självbild och bli mycket snällare mot mig själv. Jag tycker allt för sällan att jag är duktig. Och jag vet att om jag tittar tillbaka på mig själv om 10 år så kommer jag säga "Vad fin jag var, synd att jag inte insåg det då!"... Medans jag just nu bara har en sak i hjärnan "KOMMA I MÅL", innan dess är jag inte stolt.



Jag har frågat det förut, men nu frågar jag igen:
Har ni något tips på något gott te?

Kommentarer
Postat av: sol och moln

Ditt matintag hittills idag är ju absolut inget att klaga på, det är ju kanonbra!!



När det gäller te så dricker jag själv mycket rooibos te. Det finns ett rooibos-lösviktste med smak av jordgubb/vanilj som är underbart gott! finns bla på tehörnan om den kedjan finns nära dej =)

2009-05-05 @ 14:48:04
URL: http://solochmoln.blogg.se/
Postat av: Faster,,tittar in här

Såg inte först att det var du på bilden...

Ska du gå ner mer nu?? Tycker du ser rätt smal ut. Om jag ska vara ärlig. Vännen.. du ,, jag blir lite orolig.



KRAM KRAM din faster

2009-05-05 @ 16:05:53
Postat av: Elin

Jag älskar vaniljthe, lite sött och gott! O söderhöjder el va den heter, även jordgubb, jag gillar inga i lösvikt..vet inte varför! Men godast till frukostmackan ä ju earl grey me lite mjölk i! O snygg du ä på bilderna! vikken skillnad! duktigt där!!!

2009-05-05 @ 17:10:01
URL: http://nilesvikt.blogg.se/
Postat av: lillen

te-tips:

Grönt - Ingefära & Citron på påse från friggs (är godare än vad det låter!)

Rött - Svenska bär, lösvikt. Finns på de flesta te-affärer, typ Kahls =)

2009-05-05 @ 17:47:39
Postat av: linnea

rött VANILJ TE och svart RABARB OCH GRÄDD TE



helt klar de bästa!! kram

2009-05-05 @ 18:15:49
Postat av: Caroline

Kokoste! Drack det hos en kompis, var super gott. Vet inte vilket märke det var, men det var ett påste..

2009-05-05 @ 20:43:26
URL: http://saadtesknjuana.blogspot.com
Postat av: ♥

Sencha/Lime är mitt favvo :)

2009-05-05 @ 23:21:55
URL: http://15kilosraset.blogspot.com
Postat av: Anonym

södermalmsté smakar sommar!

göta kanal är också sjukt gott

2009-05-06 @ 14:31:58
Postat av: Emma

jag tycker om liptons pyramidteer. persikote är också gott och alla teer blir så mycket godare med lite honung i istället för socker. honung är mycket sötare i smaken så man behöver inte alls lika mycket ju!

2009-05-07 @ 01:35:40
URL: http://akeroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0