Fredag och fest/kalas!

Hej vänner!

Idag har jag SOVIT hela dagen... åkte till min praktik vid nio och fick gå hem redan vid tio. Så jag åkte raka spåret hem till sängen och blev kvar där till klockan två. Skönt!

Igår var jag skapligt bakis och då så smög det ju SJÄLVKLART ner lite godis i magen.. det liksom hör till. Men nu kör jag hårt igen! Börjar om från start igen!

Ikväll kommer jag få kämpa för att inte dricka eller äta något smarrigt... Vi ska nämligen fira en utav mina bästa vänner ikväll och det blir ingen krogrunda, utan ca 50 pers hemma hos födelsedagsbarnet! Nära och kära.

Men jag ska försöka åka hem rätt skapligt ändå,,, vill orka med kick-boxen imorgon! :)

Idag har jag ätit havregrynsgröt + kanel och nyss åt jag en kycklingfilé med sallad. Nu är den stora frågan hur jag ska hinna äta något mer? Men men.. det löser sig.

HA EN UNDERBAR FREDAGKVÄLL!

Vad tycker ni jag ska ha på mig?

   
klänning (linne/kjol) eller kavaj?
hmmm...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är skitsnygg i vilket som!!!

Ha det så trevligt ikväll!!

Kram!!

2009-03-13 @ 17:02:30
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Emma

jag hade klänning men det var som sagt skitsnyggt vilket som :)

2009-03-14 @ 10:13:43
URL: http://akeroe.blogg.se/
Postat av: Anna Drott

Ja det är ju för sent att svara på klädfrågan..:) Men det hade inte spelat någon roll. Snyggt både ock!



Kram å trevlig söndag!

2009-03-15 @ 08:36:57
URL: http://viktdrottningen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0