Men fy vad dåligt av mig!

Jag har inte tränat idag, eller jag har gått en 20 minuters promenad och cyklat i uppförsbacke i motvind, om nu det räknas som träning! Haha! Fybubblan...


Jag var ju och fikade idag med mina vänner, och han som jobbar på fiket tränar nästan alltid samma pass som jag, och så frågade han om jag tränade något nu för tiden. Jag svarar "Nae men jag ska precis sätta igång! Själv då?" Han svarar att han inte heller har tränat på ett tag men att han också ska börja nu snart.... ooooch dum som jag är ställer jag frågan utan att tänka "MEN IKVÄLL är det box, kom dit så kör vi ihop!!?" ............................. Han svarade att han inte kunde säga 100 % att han hann, men att han skulle försöka. Och där står jag och tänker -NEJ, svara NEJ!! För jag vågar inte gå dit riktigt än, och jag vågar ju absolut inte gå dit och boxas mot en kille som är större än mig och dessutom lite söt :-P (nej tjejer, tänk inte ens tanken att jag raggar på honom, han är förlovad haha!) Men ja, vad gör jag när jag kommer hem? SÄTTER PÅ EN FILM OCH GLÖMMER ATT GÅ....

ojojoj vad dum jag känner mig, jag får hoppas att han inte gick dit!



Idag har maten gått bra, käkat hur mycket vattenmelon och fruktsallad som helst för att få bort sockersug. OCH MINIMORÖTTER! iiihh gott!

Vi hörs imorgon :) KRAM


Kommentarer
Postat av: J

Absolut att det räknas som träning, allt är bättre än inget! ;) kramar

2009-06-15 @ 23:07:43
URL: http://jsviktiga.blogg.se/
Postat av: Pulver

Bättre med 20 min promenad än 2 timmar i soffan :D box verkar intressant... tyvärr har inte mitt gym det passet :(

2009-06-16 @ 07:24:05
URL: http://viktminskning.blogsome.com
Postat av: Emelie

Men en liten promenad är bättre än ingen alls, hihi

Ja hoppas inte han gick på boxen heller då, hahaha

Nu ska jag dra på mig kläderna och dra ut på en lång promenad.

KRAM!!!

2009-06-16 @ 08:53:56
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0