Jag har upptäckt...

..att jag är jävligt duktig på att laga mat!
 Lagade precis kyckling i limesås.
Ingredienserna är bland annat honung, lime och soja! Jättegott!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen åka ner till stan o köpa en mp3 så jag kan börja träna snart! Jag tycker inte om att löpa eller gå promenader utan musik. Efter det hade jag tänkt att cykla hem igen för att sätta mp3n på laddning OCH sen cykla tillbaka till stan och ta en fika med en vän. När jag kommer hem ikväll hoppas jag på att den är färdigladdad så jag kan springa ett varv ikväll :) Skulle vara så skönt att komma igång. Det är alltid svårt att ta sig i kragen första gången o gå ut och springa.

Vi hörs ikväll!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0