GODMORGON! ;-)

Vem tror ni vakna för tjugo minuter sen? iiihh, jo jag!
Ingen morgonpromenad idag alltså.. Min kompis skulle ringt mig vid halv sju, men eftersom han inte gjorde det så vaknade jag aldrig. Haha, tror inte han vaknade själv faktiskt. Måste slå en pling till honom o se vad som hände :-P

Funderar på att köra ett boxpass ikväll, men om jag ska vara ärlig så skämms jag lite för att gå dit. Dels för att de flesta som har passen känner igen mig och säkert har lagt märke till att jag inte varit där på någon månad/månader?! och dels för att jag inte känner mig säker i mina träningskläder längre. Så näää... jag väntar nog med att gå dit, får bli att gå ut och löpa ikväll istället. Så går jag tillbaka dit om 5 kilon.. haha.

Nu ska jag snart ner på stan o ta en fika med min vän Emilia, länge sen hon o jag sågs o snackade gojja med varandra, så det ska bli trevligt. Mindre kul är de ju iof att sitta o bli frestad av alla goda bakelser man har runt omkring sig. Men jag ska bara ta en KAFFE! Så det så!


KRAM!



Fyfan vad skönt de ska bli o börja träna igen!

Kommentarer
Postat av: J

Tycker absolut du ska gå på ditt pass och strunta i alla andra, visa hur grym du är! Kramar

2009-06-15 @ 13:10:03
URL: http://jsviktiga.blogg.se/
Postat av: Emma

skönt att du är tillbaka! Har saknat din blogg lite grann faktiskt...

Visst är det skönt med nystart? Det har det blivit för mig med faktiskt, jag räknar points nu jag med! Det bästa är att man går ner rätt mycket första veckan i alla fall om man bara brukar allvar, kroppen samlar ju på sig en del vätska när man lever på alkohol och skräpmat...

Massa pepp till dig, du kommer fixa detta galant!

Kram

2009-06-15 @ 22:00:33
URL: http://akeroe.blogg.se/
Postat av: Emiliaa

det blev ju inte ens en kaffe för din del Saris<3 bara ett stackars litet äpple!! <3

2009-06-16 @ 11:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0