Jag har gått och blivit kär!

DET REGNAR HEEEELA TIDEN!
Jag hade tänkt att gå ut och löpa ett varv, men jag vägrar i det här jävla spöregnet! Kallt och blött. Kommer bli sjuk!

Köpte en tröja idag som jag tänkte ha när jag tränar, eller ja.. iaf till och från gymmet :-P Och när jag är ute o springer. Annars kanske den är lite för varm. Försökte ta en bild på mig i den, fick hoppa upp i sängen och ja.. det gick inte bra. Gillar inte att ta "outfit-bilder" så jag är inte ett profs på det ;-) Varsågoda:



 



Hahah, man ser att jag ler lite iaf :-P HÄHÄÄÄ!

Så nu är jag heeeeeelt pank. Jätteroligt när jag precis har gått och blivit kär!!!
Ja, kär i den här väskan alltså:

Ge den till mig så jag kan stoppa ner mina träningsskor och dra till gymmet!
(Väskan går att köpa på Stadium eller om man vill göra det smidigt så kan man beställa den genom en kompis affär på internet HÄR! Skrolla längst ner på sidan så finns den där..)

Kommentarer
Postat av: livetoday

sara, måste bara fråga. är du född -91 eller -90? :)

2009-08-01 @ 00:29:34
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Louise

det förstår jag att du har gått och blivit kär i den väskan..det blev jag med

vart har du köpt den måste ha en

kram

2009-08-01 @ 00:33:27
Postat av: Anna Drott

Snyggo-väska!!!

2009-08-01 @ 08:45:40
URL: http://viktdrottningen.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jättefin väska!!!

Den köpte min syster nu i veckan :-D.

Gud vad dina ben ser smala ut vännen.

KRAM!!!!

2009-08-01 @ 11:18:37
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Alice

Som Emelie skrev; Dina ben ser ju jättesmala ut!! Ja..hela du ser så smal och fin ut på de korten du lägger ut.. jag förstår inte var de där 20 kilona sitter som du vill ska bort! Skulle dö för ditt hår..=)

Kramar!

2009-08-02 @ 14:58:34
Postat av: karin

hihi jag har den väskan fast blå:) älskarn! såg föresten att du springer runt strömmen har precis börjat själv med en kompis så vi kanske ses nån dag ;)

2009-08-06 @ 11:15:51
URL: http://kajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0