Middagen ledde till....alkohol.. som ledde till..

Ja precis.
Middagen ledde till att jag drack alkohol och det ledde till att jag käkade alldeles för mycket när jag var bakis dagen efter, som i sin tur ledde till att jag drack på min väns födelsedagsfest som ledde till att jag inte tränade i söndags utan åt tårta och choklad. TJENA, jag heter Sara och förstår inte varför jag inte går ner i vikt så fort som jag vill ;-) (mmm, ironiskt)

HOPP. Nu sitter jag här och försöker hitta den där grymma motivationen jag hade hela förra veckan. -Men vet ni vad!? Jag skiter i om jag är motiverad eller inte just nu, för det är bara att bita ihop och börja om. Nästa väg-dag kommer bli nästa måndag.

Nästa helg kommer bli en utmaning också. Ska på 50-årsfest hos min fasters man. Men nu måste jag börja ta tag i det här på riktigt. Visst får jag dricka och unna mig EN dag nån gång ibland, men då måste jag lära mig att inte överdriva och att sen inte fortsätta käka onyttigt dagen efter.

Nu får det fan vara nog.
Självdisciplin!

   

(middagen i fredags)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0