Ljudbok..

Nu har jag ätit mina "potatiskakor",,, skippade salladen och fetaosten så det blev en rätt tråkig maträtt. Men det mättade och fick mig att bli sockersugen efteråt :-P
Så nu har jag skivat upp lite vattenmelon och lagt upp jordgubbar och vindruvor på en tallrik. Undertiden jag äter det ska jag lyssna på ljudboken Egogirl skriven av Carolina Gynning. Jag har aldrig lyssnat på en bok förut, så jag har lite svårt för att veta vad jag ska titta på undertiden... Först satte jag på den och la mig i sängen och stirrade i taket, men det kändes så konstigt så nu hoppas jag att de går bättre om jag kan titta på min frukt undertiden :-P

Åsa tipsade mig om att lyssna på en ljudbok när jag är ute och går.. och det ska jag nog faktiskt testa. Tack för all musiktips! 


 


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0