Guuud vad peppad jag är!

Jag sitter här liiiiite för mätt kanske.. åt maaassa soppa. Men den innehöll mest grönsaker så det gör inte så mycket. Efter att jag ätit blir jag alltid sugen på något sött, så det fick bli frukt efteråt. Nu är jag trött i kroppen men pigg i hjärnan! Ska nog gå en powerwalk innan jag ska på FYSPASSET ikväll.. Måste passa på att gå/springa ute nu när det faktiskt är fint väder!!


David Guetta feat Kelly Rowland - When love takes over
-En låt som gör mig taggad!


Jääävlar vad jag är på G!
Det är skönt att jag klarar av att gå ner i vikt utan någon diet.

Imorgon är det vägningsdags, eller på fredag.. det bestämmer jag ikväll.
Jag har inte vägt mig något under veckan, så det blir en överraskning vad jag väger nu!
Förra torsdagen vägde jag 80,5 kg..

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0