Fredag..helg och ny prövning!

Igår började jag som sagt om min viktresa.. Börjar om på nytt och tar tag i det efter en fet semester.

Jag var ute en runda och sprang. Men efter 2 km kände jag att det inte gick att springa längre eftersom jag har sån hosta.. Jag spottade heeeela tiden och blev tillslut helt torr i halsen. Så då gick jag snabbt klart 3 km och åkte hem. Ikväll ska jag ta en långpromenad istället. Vill inte bli mer sjuk!

Den här gången kommer jag försöka att ändra livsstil och inte följa någon diet, kommer alltså inte att BANTA. Utan äta nyttigt, äta små men många måltider och TRÄNA / röra på mig varje dag.

Nästa fredag kommer jag att väga mig tror jag, eller måndag.. Jag har inte riktigt bestämt mig än.

Snart åker jag och mamma ut till vårat landställe. Först var jag lite skeptisk till om jag skulle följa med, för det slutar alltid med att jag äter massa god mat och godis där borta. Eftersom mina föräldrar oftast köper med sig det ut. Men jag skrev matlistan den här gången och såg till att vi ska äta mat från viktväktarboken och att vi har med oss mycket frukt istället för godis.

Ha en underbar helg!
KRAM


Bilden är tagen på balkongen i Gran Canaria i höstas..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej vännen!

Nääädå, bloggen tar inte semester, bara jag så det kommer massor med uppdateringar som vanligt, hihi

Hoppas du får en fin helg, och vad bra att du skrev listan.

I längden tror jag inte heller på någon särskild "diet", drömmen för mig är att kunna äta normalt och unna mig ibland och jag hoppas jag ska kunna det såsmåningom.

Många kramar!

2009-07-17 @ 16:13:53
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0