Jag motiverar mig själv!

Jag skrollade ner på min sida lite nyss, och hittade det här..
Tänk att man behöver påminna sig själv så många gånger om samma grejer, för att man ska få en spark i baken och ge sig fan på att nå sina mål!



Här har ni några saker som redan har förändrats för mig efter att jag gått ner 10 kg:

-Jag kan springa till bussen utan att behöva känna att fettet valkar över byxorna och utan att bli dö av att jag inte kan andas pga dålig kondition.

-Jag kan sätta på mig en tajt tröja utan att behöva se mina höfter hänga fritt.

-Jag kan köpa kläder i alla affärer utan att behöva tänka på att det inte finns i min strlk.

-Jag har fått bättre självförtroende.

-Jag är mycket piggare.

-Jag är gladare.

-Jag kan hoppa omkring utan att ha 10 kg extrafett som tänjer på knäna.

-Jag kan köpa vilka kläder jag vill.

-Jag känner mig mer säker på mig själv.

-Jag är starkare.

-Jag mår både fysiskt och psykist bättre.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Inspirerande! =)

2009-02-24 @ 17:42:04
URL: http://halsowannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0