TACK!

Hej!
Har precis kommit hem från jobbet. Jobbar som sagt på ett café lite då och då :) Jättemysigt, men rätt mycket att göra. Som tur är är personalen riktigt sköna!

Idag har jag faktiskt varit en liten gottegris.
Smakade en chokladkaka och lite sötsaker.

Men det gör faktiskt ingenting... jag har inte ångest :) För jag vet att veckan som väntar kommer att gå sjukt bra med mat och träning. Imorgon blir det soppa till lunch och middag, för att få bort lite utav det jag käka idag, typ. Och så blir det långa promenader och ABSträning.

Ska inte jobba fören lördag & söndag, så jag har fyra dagar på mig att träna stenhårt!
 
Det går riktigt bra nu! Jag är nöjd.

OCH TACK FÖR ALLA KOMMENTARER TILL MITT MINUS :-) Blev superglad när jag kom hem och såg att så många skrivit :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0