Söndag

Hej på er!
Kom precis hem från jobbet. Gick superbra och jag kommer antagligen få hoppa in och jobba fler gånger. Redan imorgon.

Jag är helt död och måste hinna duscha och laga mat innan jag SOMNAR.

I fredags var jag ute på krogen med mina vänner, nykter såklart. Igår var jag en snabbis på en uteservering med mina vänner igen, nykter såklart....... gosh, jag känner mig duktig! De flesta suckar när jag säger att jag inte ska dricka, känns som det är jobbigare för andra att jag inte dricker, än för mig själv ;-) haha!

Nu ska jag laga potatis och purjolökssoppa!

Godkväll!

PS. IMORGON ÄR DET VÄGNING!!! UPPDATERAR VIKTEN PÅ MORGONEN.
ÄR NEEEERVÖS!

Kommentarer
Postat av: #Rebecca Sv

Hoppas du har en underbar kväll. :)

2009-08-09 @ 21:04:31
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0