ABS = INSTÄLLT!

Ooooooooohhhh.. Jag stressade som ett AS till gymmet idag! Det börjar 19.35 och jag åkte hem ifrån 19.25.. Fyfan vad jag cyklade fort! Och så när jag springer in och slänger av mig skorna o springer upp till receptionen för att hämta en lapp till passet så möts jag av skyllten ABS= INSTÄLLT...................................................................

Hur irriterad tror ni inte att jag blev då?! Gosh, jag gick raka vägen ut ur gymmet och cyklade hem. Käkade och fastnade framför tvn. Och nu sitter jag här med ångest i kroppen över att denna träningsdag gick till spillo. Så jag ska sätta på mig löparskorna och gå ut och gå i en timme! Jag skiter i om det är mörkt ute.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tråkigt att ABSen var inställd, men du är så grym.



Tack för fina kommentaren :)

2009-08-05 @ 00:08:24
URL: http://hollywooddivan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0