MAT + TRÄNING torsdag!

Frukost: Havregrynsgröt + 2 kokta ägg.

Lunch: Pytteliten Kycklingfilé och lite Lax + sallad och turkisk yogurt m sweet chili sås i

Mellanmål: TVÅ smoothies

Jag har dåligt samvete över dagens mat hittills... känns som det blivit för mycket, speciellt att jag drack två smoothies. (Banan, jordgubbar, is, fun light och lätt vaniljg yougurt)

Senare har jag tänkt o åka in och ta en latte på ett fik och ikväll får det blir en proteindrink.

Idag blir det heller ingen träning... men ser fram emot att gå ut och löpa imorgon och att köra kick-box både lördag och söndag! Jag ska berätta lite mer om kick-boxen imorgon, jag kanske ska börja träna det på riktigt faktiskt.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Elin Ö

Japp, d va nice! Hoppas du får en bra helg! Kram

2009-04-03 @ 09:24:49
URL: http://nilesvikt.blogg.se/
Postat av: hilda

men du har ju knappt ätit nåt..det kan du ju inte ha ångest över. Kroppen mår bättre om du är mätt hela tiden och har då lättare att tappa vikt eftersom den inte går på sparlåga. I det du har ätit idag finns ju inget onyttigt. Du kan ju äta mängder av den maten.

lycka till :)

2009-04-03 @ 22:10:35
URL: http://molnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0