28 November -FREDAG!! SKÖNT!

heeej alla pussgurkor!

jag har jättebråttom så jag hinner inte skriva så långt inlägg just nu.

Igår skulle jag gå på boxpass TRODDE JAG men det var visst inställt och ersatt av ett FYSpass 60 min.. snacka om att jag var död efter det passet!
Nu har jag tränat varje dag sen i söndags,, så nu har jag två vilodagar och sen kör jag hårt på söndag!

Ikväll ska jag ha konsert. Abbatema. (går i en körkurs genom skolan som håller detta)
Sen ska jag iväg på en förfest och träffa lite klasskompisar.
Blir INGEN alkohol för mig och jag ska inte gå ut senare :) Tror jag inte.

naeee nu hinner jag inte skriva mer... åh jag hinner inte ens kolla in era bloggar.
Får göra det inatt eller imorgon! Ha en jääätteskön fredag vänner!
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha det så trevligt i kväll nu... och sköt om dig där ute..

Kram kram

2008-11-28 @ 20:55:30
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0