27 November -Torsdag!

Godmorgon sverige!

Jag hade svårt att somna igår.. mycket tankar som for omkring uppe i bollen.
Kom bland annat på att VARFÖR har jag känt mig så stressad när det gäller att gå ner i vikt? Visst skulle det vara kul/skönt om jag gått ner mina 20 kilon idag redan, men samtidigt så känner jag ju att jag faktiskt TRIVS i den här situationen!!!
Hur dumt låter inte det?! Att jag trivs i att hålla på att gå ner i vikt.....men det är faktiskt sant. För nu har jag ett mål och något att längta efter. Jag har alltid något att göra och fundera över om jag har tråkigt.
Innan jag började gå ner i vikt så hade jag ingenting att göra, inga mål, inget att se fram emot. Jag var deprimerad och kände ingen mening till livet direkt.
Sååååå, varför har jag så bråttom med att gå ner i vikt?! Jag trivs ju med min nya livsstil! JAG RENT UT SAGT ÄLSKAR MITT LIV JUST NU! Och med handen på hjärtat så kan jag erkänna att jag alltid mår såhär bra när jag försöker gå ner i vikt (har ju försökt ett x antal gånger tidigare)....förstår inte varför jag har slutat tidigare! MEN DEN HÄR GÅNGEN ÄR DET ANNORLUNDA.. jag känner det inom mig! Den här gången ska jag och VILL jag verkligen lyckas.

Its my turn to shine!


(visst är jag snygg ihopklippt ;))

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej hej!!!

Kikar tillbaks.

Jättefina bilder på dig, ditt hår är ju huuuur fint som helst!!!

Jag började den 4 Augusti, kör VV på egen hand precis som du.

Hittills har jag gått ner 18 kilo lite drygt och presentationen stämmer ju inte riiiktigt känner jag. Det som var mitt första mål från början var 23 kilo men sen kommer jag nog vilja gå ner ytterliggare 4 kilo till (jag vet inte riktigt).... Det går ju jättebra för dig!

Kram kram!!!

2008-11-27 @ 13:18:43
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men du! vad härligt att läsa vännen! jag tror det är en fälla många gånger att vilja gå ner för fort. Var likadan själv innan helst skit snygg och smal på 5minuter =) men att gå ner i vikt tar tid, speciellt om man vill behålla sin vikt. Sund syn tjejen på ditt liv. Vad härligt att du mår bra, du har ju hela livet framför dig och njut varje stund..

Kramar om dig =)

2008-11-27 @ 17:13:27
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Ner40kg

ELLER HUR! Man vill ju gärna vakna upp imorgon och passa i alla kläder och ha vunnit sisådär några miljoner, men samtidigt är detta rätt gött! Man känner ju att det är JAG som gör det och det är en rejäl kick! Det gillar jag en massa!



DU ÄR DUKTIG, krullet! ;D

2008-11-27 @ 20:45:26
URL: http://ner40kg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej vackra du... Vill bara önska dig en riktig trevlig helg och en första advent..

Kramar om...

2008-11-28 @ 09:53:51
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0