25 November -Tisdag!

Sanna, har gett mig en award! Hur gulligt är inte det!? GAH ;) Vill bara krama om henne o tacka för dom finfinfinfina orden! Jag satt med ett leende som gick från öra till öra. DU ÄR GRYM!




Igår blev det ett boxpass + 15 min trapp-grejamoj-som-gör-ont-i-rumpan.
Idag blir det bodypump + abs30
Imorgon blir det bodypump igen
Torsdag blir det box
Fredag blir det abs30..

YES jag tänker köra varje dag den här veckan, skiter fullständigt i att man borde ha vilodagar. Kunde jag skita i "man bör inte äta 1000kg godis varje dag" så kan jag fan skita i vilodagarna också ;)

neeeeeeeeeeeeej, kom på att jag inte kan träna på fredag.. FAN! skit också.
äsch, får lägga till ett pass på söndag istället:

Söndag: Abs30 + bodypump..

Sådär.. nu är det klart.
MEN jag har en fråga till er där ute...
HUR får ni ihop viktresan med vardagen? Har ni fått in det här till en ny livstil eller är ni precis som jag, att ni bara är koncentrerade på mat&träning? Jag trivs med det, eftersom jag är så motiverad, men jag vet inte om det är dumt eftersom jag säkert inte kommer kunna leva såhär jämt? ELLER?! JOOO haha eller? jo men kanske, men kanske ett nej också.. hahaha va fan, vad jag velar och krånglar idag! TYST MED MIG. hur tänker ni?

Kommentarer
Postat av: Ner40kg

Innan åt jag bara vad som serverades, liksom mamma lagade mat och jag tackade och tuggade, nu lagar jag all min mat själv så jag vet vad som finns i och hur många points det är i. Jag tror jag kommer hålla detta för alltid, det låter jääävligt tight sagt, men jag tror det. Jag ska i alla fall försöka, för jag mår så jäkla bra såhär. Jag har blivit viktväktare, förfan! :P xD trodde jag aldrig!MEN bra äre!

2008-11-25 @ 23:40:21
URL: http://ner40kg.blogg.se/
Postat av: Ner40kg

Hey! Det glömde jag skriva; du har en award att hämta inne hos mig med ;)

2008-11-26 @ 00:09:29
URL: http://ner40kg.blogg.se/
Postat av: emma

oh, va duktig du är sara :)

2008-11-26 @ 11:12:01
URL: http://emferrufino.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0