16 November -Söndag!

HEJ HOPP!

Först vill jag berätta hur jag fick bort mitt chokladsug igår!
Jag gjorde varm choklad. värmde upp mjölk + lite cacao + lite socker i en kastrull..
SEN hällde jag faktiskt i en liten skvätt kaffe i det, bara för att se om det var gott....
DEEEEEET VAR SKIIIITGOTT!!!! och mitt sug efter choklad försvann direkt.
Jag hade 8 points kvar när jag gjorde detta så jag räknade inte hur många
det var i detta.. men nu i efterhand kan jag tänka mig att det var ca 3 pioints?
DET var värt det! mumma.

Ha en underbar dag! Jag är på jättebra humör.. Har varit runt o läst era bloggar och ni gör mig så taggad...tänkte precis på att utan bloggen och er hade jag nog aldrig varit såhär peppad och glad!!! TACK!

KRAAAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0