15 November -Lördag!

Hej.

Vilken kväll det var igår!
Jag stod emot JULBORDET, tog endast en köttbulle och ytterst lite potatisgratäng + sallad. Sen var det dags för fika, kladdkaka och saffranskaka.. DET blev bara te för mig, men min faster var snäll och gjorde en liten fruktsallad åt mig. Sen kom ju chips och annat snask/godis fram vilket jag stod emot heeeeeeeelt!

Klockan börjar ticka och tillslut åker vi hemåt, eller jag åker till min kompis som har lite fest. Där står jag emot nötter, godis och alkohol... Grymt stolt är jag!


(visst saknar jag att dricka med mitt galna tjejgäng,
men jag klarar mig just nu rätt bra utan det. Bilden är
från vår kräftskiva i somras. Snyggt censurerat på bilden va, haha!)


Enda nackdelen med detta var ju att jag gick o la mig jäääättesent eftersom jag inte kom till min kompis fest fören vid runt tolv... så min planerade träning idag blev inställd pga att jag sov dåligt och hade världens huvudvärk. Men det fixar jag imorgon genom att gå ut och gå på förmiddagen och sen åka in o köra ett bodypumppass på kvällen.

Hur går det för er där ute? Har ni några tips på hur man kan göra för att bli av med detta SJUKA CHOKLADSUG!!!? Jag går och tänker på choklad 24/7 - HELA TIDEN... Jag står emot det, men jag är så otroligt sugen hela tiden...
Beroendet är hemskt. Jag hatar det!

Nu ska jag kika runt bland era bloggar..
 Kramar i massor!!! / Sara

Kommentarer
Postat av: camilla

Snygg bild ;) Och kanon censurerat...hihi



Ja pilates det är rätt kul och ganska så jobbigt med tanke på att man måste ha balans hela tiden. Annars ramlar man av bollen ;) Många bra övningar men det är svårt de första ggr i och med att man inte har balansen. Och då blir det lätt att man inte kan ta ut rörelserna,men ge det ett par ggr så ska du se att det är rätt ok.

Ha en bra kväll och du.....jätte duktigt av dig när det gällde kalaset och allt gott....bra!!

Kram

2008-11-15 @ 18:46:59
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Sanna

Lika vacker som alltid! Du måste väl ha killar på kö så borde väl inte vara något problem för dig. ;)

Du verkar haft en trevlig kväll i allafall, jag vill också ut skulle nog behöva det. Hmmm



Choklad sug =( Jag har åter tagit ett nytt beslut, efter att ätitgodis efter 13 veckor. Jag kan inte hantera godis allt eller inget blir det för mig...



kram på dig vännen....

2008-11-15 @ 18:59:10
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Ner40kg

Haha, världen är jävlig orättvis! Du är skitsnygg även som full! FYYY! ;P



Hm... chokladsug... alltså, jag köper antingen sådana där mums-mums (duvet med sånt där skum i?), det är 1,5 points i en sån och den täcker ju sötsuget. Eller så köper jag Ekströms Fresta Chokladmousse, tar minimjölk istället för röd mjölk och blandar ihop det. Man får skiiiitmycket för 1,5 points och det täcker ju behovet.



Jag klarar inte att hantera det nu, så jag skippar candyt helt, men chokladmoussen är lööööv!



Duktig du var hela kvällen med! Det var kanonstarkt att stå emot allt det! YOU GO GIRL! ;D

2008-11-15 @ 23:06:15
URL: http://ner40kg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0