13 November -Torsdag!

Godmorgon!

Måste bara säga att jag riktigt stööööör mig på pointslitsan under! Lång och jobbig.. Så jag tar nog faktiskt bort den efter att jag skrivit klart det här inlägget, haha!

Idag blir det en lång dag... Har prov imorgon och måste plugga hårt ikväll! Som tur är så har jag en kompis jag nästan alltid sover hos dagen innan prov, för hemma hos henne pluggar jag jättebra. Här hemma får jag absolut ingenting gjort! Tur att jag har henne.

Men jag ska hinna med ett boxpass ikväll ändå, det är ett måste!
Jag nästan längtar,,, ända kruxet är att jag förmodligen inte kommer hinna äta någon middag idag, så jag kommer säkert vara jättehungrig under passet. Men det får bli att käka frukt innan!

Jag sitter här med svullna ögon och är jätte trött (vakna precis).. Har ingen som helst lust att åka iväg.
MEN den här veckan har jag slarvat jättemycket i skolan, så jag måste faktiskt skärpa mig nu.

Som sagt, ha en god morgon!


(mitt hår är himla snyggt när jag borstar ut lockarna.. hahah not!)

Kommentarer
Postat av: Eva

God morgon!

Tycker du ser jättepigg och fräsch ut :)

Länkar till dig också.

Ha en bra dag!

Kram

2008-11-13 @ 09:54:27
URL: http://evvia.wordpress.com
Postat av: Sanna

Haaa! Fan jag funderade om jag blivit knäpp och undrade om jag varit in på någons annans!! Men det föklar ju saken när jag läste texten....

2008-11-13 @ 10:18:42
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: camilla

Hihi ja det var en häftig bild ;) Lika snygger som vanligt ;)

Kram

och lycka till i morgon på provet

2008-11-13 @ 15:00:38
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0