9 December -Tisdag!

Hej hopp!
Jag har fortfarande en klump i magen sen i söndags... alltså det känns som jag misslyckades.
Men jag kämpar som fan.. Igår sparade jag 6points + alla points jag fick in eftersom jag tränade 2 pass igår..

Idag ska jag städa lite här och sen ska jag en snabbis på stan o se om jag hittar några julklappar..

Ikväll blir det bodypump och abs30. Ska se till att träna varje dag denna vecka.. Torsdagen kan bli lite svår, men jag ska försöka hinna med det. DET får mig att må bra!

Jag är ledsen att jag inte hunnit läsa era bloggar,,, jag bor hos min bror för tillfället (han är bortrest) så jag har inte min "favorit-lista" med bloggar.. Men jag ska försöka kika in till er nu när jag skrivit klart det här.

Ha en bra dag! Och tusen tack för era stöttande ord!
KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej vännen! Vad du tränar och står i =) Duktig är du fast det vet du nog redan.. Hoppas att du hittar några fina julklappar idag..

Kramen

2008-12-09 @ 16:05:30
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! Bara o kämpa på...du ä ju såå duktig! Med mitt sockersug ä d lugnt...har inte kickat in än...o vägt mej idag...ner 1,1 kg! mkt nöjd!!! Ha d gött! kram

2008-12-09 @ 19:49:53
Postat av: Elin

förra inlägget från mej....

2008-12-09 @ 19:57:28
URL: http://nilesvikt.blogg.se/
Postat av: Ner40kg

Bruden, du kommer få ett fett minus när du väger dig! Du är asball! Träna lite åt mig med, för här rörs det inte på fläsket allt för mycket ^^

2008-12-09 @ 22:16:18
URL: http://ner40kg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0