4 December -Torsdag!

Hej på er!

Jag tror jag har kommit på varför jag blir så sugen på godis vissa dagar.... det är ju dom dagar jag inte tränat! Eller dom dagar jag inte har något att göra.... För förr när jag levde mitt tjockisliv så åt jag alltid godis så fort jag var ensam eller inte hade något o göra.. Alltid ville man ha något sött i munnen.. Och när man inte hade det så var det pga att man mådde så pass illa pga av allt skit man stoppat i sig...
JAG SKA INTE TILLBAKA DIT!

Nu ska jag försöka sluta gnälla på mitt sockersug.. förlåt!

Jag har filmdag idag.. ligger hemma o kollar på massa nerladdade filmer (uuuhh jag är så olaglig)!
Nyss såg jag på Hancock, bra bra bra!

Hoppas att ni får en bra dag! Och idag är jag nyfiken på hur det går för Ner40kg på vågen. LYCKA TILL!
Kram /socker-hataren!

Ps. TACK för alla tips! NI anar inte hur mycket ni hjälper mig... Utan er hade min resa aldrig gått såhär bra!

Kommentarer
Postat av: Sanna svarar vän

Du är så fin Sara, dina söta tankar och funderingar... ta hand om dig nu vännen...

2008-12-04 @ 15:33:54
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: elin Ö

shit va trist o va sjuk! krya på dej! jag ä lite nervös för ikv...dricka vin o grejjer...bara man inte blir fyllehungrig o håller på...nä får skärpa mej helt enkelt!!! nu måste jag fixa mej! Kram

2008-12-04 @ 16:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0