3 December -Onsdag!

Buuuuhuuuu sitter hemma och är sjuk!
Jag som verkligen hade längtat till kvällens FYSpass och morgondagens BOXpass!!
FAN FAN FAN!

Och varför kan jag aldrig tappa matsuget när jag är sjuk?! haha, jag vill inte vara sugen på mat när jag har ont i halsen och är helt hängig... meeeeen jo! Jag skulle kunna smälla i mig hela skafferiet, kylen och frysen!
Sockersuget ska vi ju inte ens snacka om!!!!

Hihi, men ja, duktig som jag är så håller jag mina points ändå!
Har faktiskt sparat en hel del points dom senaste dagarna också.
DET NI! det är fan starkt av mig! *klappar mig på axeln*

Hoppas att ni andra "viktare" mår bra där ute i Sverige?!
Se till att träna lite extra ikväll för min skull...

Kramkramkram!

Kommentarer
Postat av: solochmoln

Trist att bli sjuk =( Hoppas du kryar på dej snart!

2008-12-03 @ 18:11:38
URL: http://solochmoln.blogg.se/
Postat av: Marie. Hj

KRYA PÅ DIG VÄNNEN! Och när du är frisk igen så får du ge järnet med träningen...

Kram

2008-12-03 @ 18:53:17
URL: http://batgirlsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0