VIKT

Startvikt: 86,6

Målvikt: 66-68

Veckans minus/plus:  -1,2 kg

Vikt just nu:
76,2

Tottalt: 10,4

Kvar: 9,6

Jag har varit jääääääättefrånvarande den här veckan, men INTE pga att jag har haft dålig motivation och inte ätit bra mat, utan för att jag har kämpat med att hålla mig vaken hela dagarna eftersom jag varit ute och gått 5 km powerwalk varje morgon innan frukost. Och jag är ingen morgonmänniska..
Så på kvällarna efter att jag haft mitt vanliga träningspass så har jag kommit hem och somnat DIREKT.

Det känns skönt att vara igång, även om jag har haft en tuff helg. Veckan gick sjukt bra, men helgen gick sådär. Idag har jag varit hemma med huvudvärk hela dagen och inte haft något att äta här hemma.. och självklart slog sockersuget till just idag, så jag har faktiskt ätit godis. Jag tänkte först inte erkänna det, men HEY jag ljuger ju bara för mig själv om jag fuskar och sen låtsas som jag inte gjort det.

Imorgon sätter jag igång med powerwalken igen på morgonen och sen blir det träning på kvällarna så mycket jag hinner. Har en hel del att göra i skolan den här veckan.

Hoppas att jag inte har tappat er som läsare efter att ha varit så dålig som inte uppdaterade resultatet i tävlingen fören idag, och för att jag inte har varit runt och kollat hos er. Förlåt.

KRAM

Kommentarer
Postat av: fanny

bra jobbat! du bloggar väl inte för alla andras skull!? lycka till med din powerwalk, själv tog jag mig 9,1 km på en timme igår på löpbandet. ojoj. :D

2009-04-28 @ 06:51:19
URL: http://bridgetjonesdiary.blogg.se/
Postat av: Ner40kg

MEN HEY! Du är ju så bra! :D Asbra jobbat ju!

2009-04-29 @ 20:45:03
URL: http://ner40kg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0