VIKT v.7 / 24 November -Måndag!

Jag är jätteledsen fortfarande.
FAN FAN FAN
varför skulle jag förstöra min första vecka som jag verkligen har slitit och kämpat för att kunna hålla mig inom pointsen?! Helvete vad klantigt! Dom andra veckorna har ändå varit rätt lätta, men denna var skitjobbig och därför borde jag inte ha slösat bort det!

Aja här kommer det pissiga resultatet: +0,4kg
Nu är jag över 80 strecket igen..KUL!!!!!!!!!!


VIKT


Startvikt: 86,6
Målvikt: 66-68

Vikt just nu:
80,2

Tottalt: 6,4
Kvar: 13,2

(men tack för alla stöttande kommentarer,
det känns så skönt att höra att man inte är ensam och att få pepp från er.)

Kommentarer
Postat av: Louise

det är bara att kämpa vidare, det kommer att gå upp och ner. En gång är ingen gång!!!

Kämpa på tjejen du vet att du kan

kram Louise

2008-11-24 @ 11:43:38
URL: http://snigelkorv.bloggspot.se
Postat av: Ner40kg

Nu tänker vi såhär; alkohol = flytande = ligger och goar sig i magen = väger = kommer ut på ett eller annat sätt ;) = minus på vågen = en 7:a på vågen = party!



Du fixar det, jag känner det på mig. Du är motiverad, till tusen. Att du unnade dig en utekväll är du värd! TROR PÅ DIG!

2008-11-24 @ 23:27:51
URL: http://ner40kg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0