Pepp-siii!

Pepp? -JA

Nu är jag äntligen helt frisk! Idag sätter jag faktiskt igång på riktigt. Har druckigt min frukost (smoothie) så jag får väga mig imorgon istället. Den siffran kommer att ha växt sen sist. Det är jag inte omedveten om.

Klockan 12:30 idag ligger jag på salong Harmonia och får en 30 minuters MASSAGE! Det är behövligt efter den här veckan i sängen, jag har så ont i kroppen! Nacken och ryggen får ta smällen när man är sjuk. Jag kommer se det här som en inspark! Börjar med att ge mig själv en belöning ;-)

OCH NÅGOT SOM GÖR MIG GLAD ÄR ATT JOHANNA ÄNTLIGEN HAR SKAFFAT EN VIKTBLOGG! Hon skriver grymt bra och jag kan tänka mig att ni skulle ÄLSKA henne! Så kika in HÄR!

Nu ska jag tvätta håret och sen kila in mot stan.
Vi hörs senare!
KRAM


Godmorgon!


Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt att du har frisknat till nu! Kram

2009-09-02 @ 15:58:17
URL: http://nilesvikt.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag fick en smärre chock när jag loggade in nu ikväll, haha, sjukt många hade kikat in!

Tack eller hjälp, vad säger man? :P



Underbart att du är på banan igen! Jag har saknat dig som inspirationskälla you know ;)



Just det, inom kort kommer jag volontär-arbeta som din promenad-partner ;)



GODNATT!

2009-09-02 @ 23:50:14
URL: http://jsovervikt.blogg.se/
Postat av: emilia

säger man det högt blir det Pepsi, som läsken :D

2009-09-05 @ 18:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0