Stor kvällsmat!

Kvällens fyspass gick jättebra! Det var faktiskt riktigt roligt idag. Kan bero på att Hanna hängde med, en ny träningsvän jag har hittat genom mitt gym. Det är inte lika skoj att gå till gymmet ensam.

Hon är dessutom instruktör för något danspass där, så imorgon har jag lovat henne att testa hennes pass. Och ja ni, dansa...jag... hm.. Jag vet inte. Jag tycker ju inte om att se mig själv i spegeln, speciellt inte när man hoppar o far omkring. Men ska göra mitt bästa och koncentrera mig på att bli trött istället.

Det blev en jävla stor kvällsmat för mig nyss. oops! Men jag vet inte om det gör så mycket. Här kommer dagens mat:

-Kycklingfilé med pasta.
-Kaffe & Banan
-3 mackor med kalkon och flingor med mjölk.

Så nej, jag har ju inte ätit mycket egentligen, men eftersom att kvällsmaten blev så stor så har jag faktiskt dåligt samvete. Det ska jag inte ljuga om.

Kommentarer
Postat av: elin

jag har inte kommenterat din blogg förut men tittat in då och då en längre tid. det jag vill säga till dig och som jag hoppas att du kan ta till dig är HA INTE DÅLIGT SAMVETE. de mängderna mat du åt under de perioderna du körde hårt var ju riktig svältkost. om du ska orka kämpa i det långa loppet måste kroppen få sitt. ta hand om den, ät sunt, träna(det är ju faktiskt skitkul) och lev livet vid sidan av. du fixar vad som helst men ge dig själv rimliga förutsättningar!

kramkram

2009-10-15 @ 08:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0