Veckans planering! v.2

Tisdag: 
Powerwalk på förmiddagen
Springa minst 3 km på eftermiddagen
Abs-pass 30 minuter på gymmet (19.35)

Onsdag:
Powerwalk el. Springa minst 3 km på förmiddagen
Åka till Arbetsförmedlingen och skriva in mig
Fys-pass 60 minuter på gymmet. (19.35)

Torsdag:
Powerwalk, helst på förmiddagen
Bodypump 60 minuter på gymmet. (19.05)

Fredag:
Powerwalk på förmiddagen
??

Lördag:
KANSKE: Power30+Abs30 på gymmet (10.30)
Släktkalas

Söndag:
Springa minst 3 km när som helst under dagen.


Kommentarer
Postat av: Anna Drott

Tjena bananen!



Det var länge sen jag var inne här! Men vilket fint träningsschema du skissat ihop! Om du fixar allt detta, så lär du ju rasa i vikt! :)



Kramar

2009-07-28 @ 10:50:19
URL: http://viktdrottningen.blogspot.com
Postat av: Ner40kg

Alltså! Varför har jag inte en vän som dig här, där jag bor, som skulle kunna dra ihop ett schema som detta och peppa mig att träna så också?! Lite crappy!

2009-07-28 @ 20:51:23
URL: http://ner40kg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0