Hej där!

Jag har inte varit hemma på jääättelänge!
Har bland annat varit ute på landet och hultsfredsfestivalen.

Som ni säkert förstår så har jag inte gått ner i vikt under den tiden.

MEN idag sätter jag igång. Jag har hosta och är förkyld efter att ha tältat på festivalen i fyra dagar.. Men jag ska börja lite lätt med träningen ändå, och köra igång med nyttig mat.

Jag har haft så svårt för att få igång motivationen igen, men vet ni vad? Jag kör ändå, även fast jag inte är motiverad till max. För man kan inte alltid vara det, det är bara att inse det och köra hårt ändå. Allt handlar om självdiciplin.

Vi har en frys full med bullar och bakverk, och jag har säkert tänkt 100 gånger idag att jag ska gå och ta en bulle.. Men sen har jag stoppat mig själv genom att tänka VILL jag ha den där jävla bullen? hahah och varje gång har jag svarat NEEEEEEEEEEEEEJ FÖR FAN!

Hoppas jag inte har tappat alla läsare och att ni inte tänker att jag har misslyckats. Jag ska bevisa för både er och mig själv att jag ska klara det här och att jag SKA komma in i en ny livstil med träning och hälsosam mat!

Nu kör vi!

KRAM


 


 


Kommentarer
Postat av: minus10kilo

SÅKLART DU FIXAR DET!! :D

du har redan gått ner massa kilo och har varit jätteduktig. du kommer klara det :D bara kämpa!!

2009-07-16 @ 17:14:04
URL: http://10kilominus.blogspot.com
Postat av: Elin

Har inte tappat hoppet om dej...läst varje dag! hihi! Vet att du kommer nå ditt mål!!! Kram!

2009-07-16 @ 19:13:59
URL: http://nilesvikt.blogg.se/
Postat av: Emilia

Tror på dig <3

2009-07-17 @ 08:27:21
Postat av: Marie Hj.

Mig har du inte tappat iallafall ;)

2009-07-17 @ 08:53:22
URL: http://batgirlsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0