Godkväll!

Jag har nyss ätit min kvällsmat.
Skivad ägg på mörkt bröd med sallad och gurka på. Har börjat skippa smöret nu faktiskt! Men det blir rätt torrt om man inte har gurka på.

Dagens träning har gått uuuutmärkt!
Löpte som sagt 3 km tidigare idag och ikväll var jag på ett fyspass på gymmet. Klockrent! Jag har saknat gymmet, människorna och träningen mer än vad jag trott! Imorgon blir det nog inte bodypump, utan ska försöka ge mig på lite styrketräning på gymmet. Men ska se till att gå en powerwalk på 6 km, eller löpa 3 km under dagen iaf.

Om jag inte har något för mig imorgon på förmiddagen så tänkte jag göra om headern igen. Jag bara MÅSTE få med citatet jag skrev om tidigare.. Jag blir så oerhört peppad av dessa ord, så jag måste dela med mig av dom till varenda människa som snubblar in på min blogg!

Nu är det dags för mig att ta en dusch och sen lägga mig o se på film.
Måste försöka komma bort från datan på kvällarna, det blir alltid så sent!

Hoppas att ni har haft en underbar dag, och om ni inte har haft det så är det en ny dag imorgon! Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: zara

åå vilken bild, ditt hår är sjukligt vackert =)

2009-07-30 @ 07:55:19
URL: http://zarabara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0