Tisdagens sista inlägg.

Min runda gick superbra! Jag tyckte att det blev långtråkigt att gå, så jag sprang en hel del.

Fan jag har lyckats få en blåsa på tungan som inte vill gå bort. Låter fjantigt att jag klagar på mina blåsor, vart dom nu än sitter, men blåsor är så sjuuuukt irriterande! Haha, små men ändå så stor smärta :-P

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner under täcket med en kopp te.
Ska ställa klockan så jag vaknar skapligt imorgon så jag kan gå/springa en morgonrunda!

Puss&kram!


Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Emma

verkligen jättefin bild på dig =)

2009-08-05 @ 08:13:09
URL: http://akeroe.blogg.se/
Postat av: Åsa

Du är så himla duktig med all din träning. Fortsätt med det även när det går trögt med maten så får du ju inte såna svängningar med vikten som en viss annan tant ;-)

2009-08-05 @ 10:20:18
URL: http://www.sotsaken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0