Skräp!



Yes där ligger dom. I papperskorgen bland allt annat skräp.
Jag har ätit dom i en vecka nu och jag har absolut inte märkt någon skillnad på min fettförbränning. Kanske borde jag äta dom i en vecka till innan jag säger att det bara är en bluff. Men nej, jag tror inte på dom. Känns dumt att stoppa i sig piller som man ändå inte märker någon skillnad av. Jag ska gå ner på naturlig väg :)


SVAR PÅ FRÅGOR:


Postat av: Carolina

Hej! Visst är det åbackarna du springer runt?
Vet du hur långt 1 varv är?? Cred till dig! Du är duktig!

2009-08-05 @ 19:17:27
SVAR: Jag springer runt strömmen, startar ungefär vid färgagården.
Ett varv är 3 km :-)



Postat av: clara

åh, kan man få receptet på räk-pastasåsen? ser sjukt gott ut :)

2009-08-02 @ 18:31:34
SVAR: Visst kan jag lägga ut receptet på räk-pastasåsen! Gör det så fort jag har tid!


Postat av: Coyntha

Hej gumman! Jag undrar varför äter du inte middagen? Det kanske är bra om du testar med 3 måltid om dagen och 2 mellanmål. Du blir alltid mät och är lättare att inte blir så sugen.
Kram.

2009-08-02 @ 11:05:46
SVAR: Nu när jag inte har något jobb så vaknar jag mellan kl 10-12 oftast, det gör att min frukost blir så himla sen och därför uteblir middagen ofta. Fast nu dom senaste dagarna har jag ätit middag nästan varje dag!


Postat av: livetoday

sara, måste bara fråga. är du född -91 eller -90? :)

2009-08-01 @ 00:29:34
SVAR: Jag är född 1990 den 20 Augusti, så snart fyller jag 19 år.



Kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh Sara Sara........

Imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv, hihi

Är så impad av dig, du lär få stora minuset denna veckan!Många kramar!!!!

2009-08-07 @ 00:21:22
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0