Bio & mys.



Kom precis hem från bion. Såg Sommaren med Göran!
Fan vilken härlig film, länge sen jag skrattade åt en film så mycket..
Mysigt att se den med min killkompis Jakob, filmen är verkligen hans humor. Simon och hans tjej var också med, jättemysigt :-) Kommer inte ihåg sist jag var på bio faktiskt.

Idag har det gått väldigt bra med maten och träning,
så jag är helt klart nöjd med den här torsdagen!

Nu har jag skivat upp lite vattenmelon och ska lägga mig i sängen och titta lite på tv innan jag somnar. Får inte glömma att säga att jag har träningsvärk i ryggen, känns skönt. Men gör nästan lite för ont.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: natalie

Jag tyckte jag kände igen bakgrunden på gymbilden =) Japp jag tränar också i Norrköping.

kram

2009-08-07 @ 08:45:10
URL: http://natalie-lilly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0