upp&ner

Måste påminna mig själv om att det här är första gången jag lyckats ta mig såhär långt, 10,4 kg liksom, det är många som tycker att det är otroligt många kilon att gå ner, även om jag själv inte tycker att det är särskilt mycket. Men det beror väl på att jag är så inställd på att gå ner mina 20 kg.

:O SER NI?! nu gjorde jag ju det igen... jag tänkte skriva ett pepp-inlägg till mig själv, men direkt börjar jag trycka ner mig själv genom att säga att det inte är mycket med 10 kg. Helt sjukt hur hård jag är mot mig själv!

Aja jag skiter i att ens försöka vara snäll mot mig själv i det här inlägget nu, hehe.. jag kan helt ärligt säga att varje dag när jag kommer hem på kvällarna så mår jag skitkonstigt. Jag är typ depp, stressad och har lite ångest över allt..skola, mat, träning, student, jobb, vänner, killar.. allt. Så jag är väl ändå rätt stolt över att jag inte har gett upp min viktresa.

Såhär känner jag just nu:


Kommentarer
Postat av: Zara

du är grymt duktig..jag har ångest övr mej själv har sttt stilla nu ett tag..fan hur hittar man pppen inför sommaren??vill ner iaf 5...tips frånbästa sara tack!!!

2009-04-28 @ 07:07:03
URL: http://zarabara.webblogg.se/
Postat av: BJÖRNE

du är fett snyyyyggggggggggggggggg. grrrrr. tur att du är min!

2009-04-28 @ 10:37:57
Postat av: Alex

Jag är också expert på att vara sådär hård mot mig själv. Trots att jag gått ner ca 20kg, vilket var mer än jag egentligen hade tänkt från början, så tycker jag fortfarande att lite bättre kan jag bli, lite mer vältränad, lite mer slimmad,lite mer av allt liksom. Trots att jag egentligen tycker att jag är ganska bra och fin som jag är ;) Jag är ju trots allt ungefär lika stor som en smurf, haha :)

2009-04-28 @ 11:32:35
URL: http://ellexsandra.devote.se
Postat av: Emmas Form - vägen mot en mer vältränad kropp

Man är sin egen värste fiende.. och alldeles för självkritisk!

2009-04-28 @ 23:30:45
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0