mina snälla vänner ställer upp!

Nu ska jag köra en HÅRD träningsvecka!!!

Schema för veckan:

Måndag:
Babylon, min vän, hänger med mig på en tidig powerwalk (ca5-6km) vid klockan 7.30.
Senare på kvällen kör jag och Adnan ett boxpass på 60 min.

Tisdag:
Oliver, min fotbollsgalna vän, går powerwalk med mig innan frukost.
Sen har jag lovat att bjuda honom på lyx-frukost innan skolan.
Klockan 19.30 är det dags för ett fyspass på 60 min.

Onsdag:
Powerwalk minst 3 km innan frukost.
POWER30 + ABS30 på kvällen.

Torsdag:
Det är på torsdagar jag brukar tappa suget,
men den här gången ska jag gå på BOXPASSET!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tycker att det låter som om det är väldigt mycket träning - men eftersom du har olika personer med dig så kanske det kan vara så att det fungerar ändå. Funderade lite angående att du brukar tappa suget på torsdagen - är det för att du tränar så mycket?!?

Lotta

2009-04-20 @ 14:55:44
URL: http://www.viktinfo.wordpress.com
Postat av: Anonym

hej! jag gillar dig, du kämpar och försöker stå emot när de känns tungt. jag inspireras verkligen av dig, du är hel grym :) Jag hade med som mål att gå ner några kilon förut och åt INGET onyttigt och mådde väldigt bra då. Men i februari började jag komma tillbaka i de dåliga banorna igen. jag kan äta skräp heeeela tiden och slutar inte äta förens jag mår riktigt illa. Nu har jag gått upp de 5 kilona jag kämpade flr att bli av med.. Skulle vara jätte glad om du svarade och berättar hur du gör för att undvika att inte stoppa i dig så mycket onyttigt.



veronica.

2009-04-21 @ 10:43:46
Postat av: Benita

Du kanske borde ta en vilodag mellan mån-tor för att inte tappa suget på torsdagen...

2009-04-21 @ 11:00:20
URL: http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0