VIKT v.2 16 okt - Torsdag!

Godmorgon!
Ville verkligen inte väga mig idag, tog ett tag innan jag tog mig i kragen och ställde
mig på den där lilla plattan som visar elaka siffror...

OM jag ska vara ärlig nu så fick jag precis ta bort allt jag skrivit!
För jag blev så osäker på om jag hade sett rätt: 83 kg och jag fick för mig
att det stod 84.. så jag gick och vägde mig igen... och denna gång stod det
83,4 kg (jag vägde om mig fem gånger, för att se så att vågen inte visade olika
siffror varje gång, men det gjorde den inte).
Så ja, jag trodde ju att jag åtminstonde hade gått ner 0,4 kg.. Men nej.

Usch vad irriterad jag blir nu! hatar min våg!!! Lurar mig..
Men det var ju bättre än om jag hade gått upp...
Jag får skylla mig själv, det var ingen bra helg förra helgen.


VIKT


Startvikt: 86,6
Målvikt: 66-68

Vikt just nu: 83,4
Kvar: 16,8

(INGEN SKILLNAD)

Kommentarer
Postat av: camilla

Men nej då det var ju bättre än att det blev + ju :)

Vänta du ska du se att nästa vecka då ,då du är det minus :)



Kram

2008-10-16 @ 13:08:55
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: emmy

Du ska absolut vara nöjd med plus-minus-noll. Det är trixet med att gå ner att det inte går för fort, för då går man ofast upp allt igen. Nästa vecka blir det säkert minus!! Kör hårt! Kram

2008-10-16 @ 19:35:40
URL: http://smaljeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0