22 okt -Onsdag!

Hallå på er!

Jag har ätit såååååå mycket fisk idag så det inte är klokt.. :-P
GOTT!

Igår hann jag inte med min promenad, för jag har så ENORMT mycket att göra i skolan just nu... Lärarna lägger allt precis innan loven. Dumma er! Eftersom jag åker till Gran Canaria på fredag så har jag bara ikväll på mig att bli klar med allt, så jag vet inte riktigt om jag kommer hinna gå idag heller.. SYND!
Däremot så ska jag ju på ett BoxPass imorgon, ska bli härligt att sitta på flyget sen på fredag med världens träningsvärk :-P Haha!

Imorgon är det vägning, men jag kommer nog att spendera min plugg-kväll/natt hos Maria inatt IGEN! O eftersom jag väger mig varje torsdagsmorgon innan jag ätit frukost så får det vänta tills på fredag. Kan knappt hålla mig :-D Jag hoppas verkligen att det är -1 kg denna vecka. Annars blir jag faktiskt JÄVLIGT besviken.. Har kämpat sen förr förra helgen!!!!!!!!! GAH!

Det har iof gått sjuuukt bra för mig med maten, inte ätit för mycket en enda dag!
Sparat massor points också. *Klappar mig på axeln*
Jag har faktiskt inte haft en enda dålig dag, då jag känt att allt bara går piss!
DET ÄR BRA!

KRAM KRAM!

bjuder på en mycket vacker bild på mig

Kommentarer
Postat av: camilla

Haha du är allt lite tokig du....men me like;)

Skönt att det går så himla bra för dig. Hoppas nu att det kommer att hålla isig nu när ni är iväg.



Kram och lycka till på fredag med vägningen

2008-10-22 @ 15:25:20
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Marie Hj.

Vad kul att det går så bra! Och jag blir ju inte alls avis på resan till Gran Canaria ;)

Nejdå, det blir väl min tur att åka dit en annan gång. Du får ha´de underbart skönt därborta och hälsa Gran Canaria att jag kommer tillbaka...

2008-10-22 @ 17:13:58
URL: http://batgirlsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0