17 Okt -Fredag!

Heeeeeej!

IDAG ÄR JAG GLAD!
Har precis fått reda på att jag ska åka till Gran Canaria nästa fredag, om en vecka alltså!
Ska bli sjukt skönt.... Det komiska är att jag av slumpen hamnar på SAMMA FLYG som min
bästa vän! :-D Nu hoppas vi att vi kommer att bo skapligt nära varandra bara..
Hon åker nämligen med sin mamma, och dom har bokat hotell,, Jag åker med mamma och pappa, och vi åker ospecifierat.. så vi har ingen aning om vart vi hamnar.. Eller jo, någonstans på den södra delen.

Har planerat att jag ska gå morgonpromenader varje dag på stranden, äta så nyttigt jag kan och inte dricka någon alkohol! Sen får vi väl se om jag kommer att klara det.
Men jag hoppas det!

Idag har jag en skaaaaaaaaplig träningsvärk i HELA KROPPEN!
fram + baksid av lår, axlar, armar, mage, rygg, bröst.. haha ÖVERALLT!

Imorgon väntar nästa träningspass: Kick-box

Ikväll blir det idol och film med en vän.
Förhoppningsvis hinner jag med en långpromenad också!

Ha en skön fredag!


(Maria & Jag.... nuuuu ska vi ut o resa!)

Kommentarer
Postat av: emmy

fan vad skönt med semester!!! Nu blev jag lite avis. men vad tusan jag ska ju gå här hemma i kalla sverige o dra. Jobba en massa, äta ägg och trolitvis regna ihjäl under tiden! Bitter? jag? haha. ha en skön helg vännen! kram

2008-10-17 @ 20:20:55
URL: http://smaljeans.blogg.se/
Postat av: mary

Yeaaah! Vi måste hamna nära varandra! Annars får vi gå en mil var på stranden och mötas på mitten. Toppen! Det kommer bli underbart!

2008-10-17 @ 23:39:00
URL: http://mariakrysantemum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0