15 okt - Onsdag!

Först vill jag säga:
Kul att det är så många viktbloggare i bloggvärlden som är öppna,
peppande och hur gulliga som helst!
Jag blir så motiverad när jag läser er andras bloggar, och när ni slänger in
en söt mening till mig. Hur kul som helst!

Imorgon är det TORSDAG vilket innebär att det är vägningsdag!
Jag vet att jag inte har gått ner något tills imorgon, pga min dumma helg.
Men jag får hoppas att jag inte har gått upp iaf...
Har faktiskt kämpat dom dessa tre sista dagarna!

Jag hade massor att göra idag, så jag hann inte hem och äta emellan allt som skulle fixas...
så jag köpte färdiglagad mat från ViktVäktarna... Det blir fisk i citronsås och potatismos.
RIKTIGT GOTT måste jag faktiskt säga!!
Dagen imorgon kommer också bli hektisk! Så jag tror faktiskt att jag ska kila ner och köpa
en färdigrätt imorgon också..

Träning
Det är ju inte BARA vägningsdag imorgon, utan jag ska TRÄNA också.
Det var flera månader sen jag rörde på mig, och säkert ett år sen jag tränade stenhårt.
Så jag är lite smånervös.... Jag kan inte fatta hur jag kan ha gått från att ha tränat basket tre ggr/ veckan och även sprungit och gått på gym 4 ggr/veckan till att inte göra ett skit.
Cykla till skolan... det är min enda motion just nu.




Jag rekomenderar verkligen viktväktarnas färdigrätter!
Till en början var jag lite skeptiskt, men jag måste faktiskt
säga att jag tycker att det är jättegott, och framför allt: SMIDIGT!

Kommentarer
Postat av: camilla

Lycka till på vägningen idag :) Kommer att gå bra ska du se ;)



Kram

2008-10-16 @ 09:28:41
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0